lördag 20 december 2014

Sjuka kring jul!

Åh nej. Barnen har blivit dåliga ... Den 19 december?! 
En hostig och varm Nova (ingen feber än) och en snorig Neo som dessutom fått ögoninflammation!! Han har så ont i ögnen och vaknar hela tiden och gråter :( 

Igår sov Nova från 20-22.30 då fick hon mat innan jag la mig och vaknade sedan 01.30... Då bestämde jag mig för att hon inte skulle få mat igen eftersom hon hade ätit tre timmar tidigare och hon faktiskt klarade 7 timmar utan mat natten innan. 
Hon somnade om ganska så snabbt, behövde bara gå in ett par gånger och sen sov hon vidare till 6.30!!!! Jag va i chock när jag vaknade!! 8 timmar utan mat och sov ju faktiskt hela natten!

Ikväll somnade hon direkt 19.00 och sov till 4.00! Det är 9 timmar utan mat, amen. 
Nu är hon dock lite svår med att somna om, troligtvis eftersom hon blivit krasslig. 
Då passar jag på att blogga lite..! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar