tisdag 20 januari 2015

Nu börjar jag bli nervös..

Imorgon ska vi på återbesök hos läkaren med Neo. 
Vi skulle hinna med att ta prover 2 gånger under denna perioden. Åkte in den 21 dec (?) men örontempen visade inte feber så de tog inga prover första gången :@ men andra gången sa jag till att han visst har feber (!!) och idag tog vi hans andra prover. Vi kommer inte hinna få svar på dagens prover tills imorgon men det känns bra att vi ändå hann med det. 

Min magkänsla säger att läkaren kommer säga typ ; proverna visar inte på något konstigt alls. Det är en fullt frisk treåring ni har och ni får accepterar att han har mycket feber ofta. Blir det ett problem i framtiden med vab så får man sätta in behandling av cortison. 

Men... Tanken slår ju ändå mig. Tänk om han kommer med något annat besked? Något om att vissa prover varit för höga/låga och de vill fortsätta utred honom. 
Många säger åt mig att det inte är något "fel", bland annat Patrik. Så jag är inställd på att allt ska vara bra. 
OM det nu skulle vara ett besked som inte innebär att allt är som det ska så kommer jag få en stor chock. Falla ihop alldeles och drabbas av panik. Speciellt eftersom jag är där ensam och ingen följer med. 

Men nä... Litar på magkänslan om att allt är bra. 
Jag menar kolla på honom... Han ser väl inte ut till att vara sjuk med något annat än feber? 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar