onsdag 28 januari 2015

Neos feber..

Läkaren har ringt och meddelat att proverna visar att han har en febersjukdom. 
Nya prover ska tas nästa vecka för att fastställa vilken typ av dessa sjukdomar han har. Det är en ovanlig sjukdom och inte många drabbas av detta. 

Jag hade alltså rätt om att något var fel med vår lille pojke. Så många som sagt emot mig.. Sjuksystrar, läkare, nära och kära. Men mammainstinken ljuger ALDIRG!! Detta är inte normalt och det finns eventuellt behandling. 
Jag har pratat om att han blir blek ibland .. Såååå många som "inte kan se det" men de hör sjukdomen till..rätt igen. 

Missförstå mig inte...ville helst av allt att han skulle vara helt frisk men jag är glad nu i efterhand att jag stod på mig!!

Vi vet mer när vi fått svar på de nya proverna. 

Älskade lille vän... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar