onsdag 4 juni 2014

Vecka 39?!

Idag går vi in i vecka 39!!! 
Det känns så galet. Andra graviditeten gick betydligt fortare än första! Det känns som igår när vi tog graviditetstest på ULLARED, ha ha ha! 

Idag ska vi till barnmorskan, tänk om det är sista gången vi hinner dit?! 

Igår hade jag sjukt mycket sammandragningar på kvällen. De kom sådär med 5 minuters mellanrum länder det som. Jag brukar ha sådär 3 st kraftiga sammandragningar på en dag men nu kändes alla lika kraftiga. Fortfarande ingen smärta, bara obehag så jag hade svårt att andas och pulsen gick upp. 
Men det lugnade sig igen :) 

Idag tvättar jag alla bebiskläder <3 
Samt kokar nappar mm! Mysigt! 

Nu har jag två dagar på mig att ta det lite lugnt. På fredag ska vi åka till Köpenhamn zoo med våra vänner. Ska bli riktigt mysigt! 
På lördag kommer det lite vänner över på grillning och på söndag har vi inget planerat ännu. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar