söndag 9 december 2012

Sjukstuga !

Natten till fredag fick Neo hög feber. Den ligger runt 40,5 grader och det gör den än idag. Idag är han lite piggare än igår.. Vi har till och med fått i honom lite macka :)

Igår mådde jag padda hela dagen, trodde jag skulle bli magsjuk men fick sen feber på kvällen. Klockan 23 svimmade jag av inne på toaletten så jag fick åka till akuten... Blodtrycksfall pga infektion..

Nåja. Idag mår vi lite bättre och Patrik passar upp oss här hemma :)

Jag missade Helenas födelsedagsmiddag igår.... Jag som längtat så mycket !

Och idag missar vi kalas för Laila, Patriks mormor.

Men så är det.. & värre kommer det väl bli nu med dagisbacillerna som vandalisera oss fr.o.m. Jan!

Vi har förresten fått en plats nu. På ett montessori dagis.
Det känna riktigt bra :)
Oskar & Benjamin ska också gå där så det kommer bli kalasbra!!

Vilket väder idag!! Känns inte jätte bra att vi har satt ut Neo i snöstorm :(

Neo har förresten sovit till 09 tiden ni dessa dagar, plus 3 timmar på middag och igår sov han 30 min vid 17 men va trots det i säng 19.00!
Det är man inte van vid precis !
Ha en bra andra advent !















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar