torsdag 27 december 2012

Att äta över jul

Det är många som lägger på sig en massa extra kilon över jul.
Men varför är det så? Varför kan man inte vara nöjd med att äta lite extra gott under självaste juldagarna?
Nä, då börjar folk äta i december om inte till och med i november. Och är det någon som slutat äta nu? Nä, nu äter man ända fram till januari.

Själv har jag börjat äta veckan innan jul tror jag, jag har ätit julgodis, lösgodis, kakor mm.

Men, jag har ätit efter lchf sen den 21 juli. Fatta att det är 22 veckor !!
Vilket innebär att jag tackat nej till alla kakor till kaffet, tårtan på kalas, lösgodis på kvällarna mm.

Nu är jag så nära mitt mål och det va dags att belöna mig själv med att äta allt det som är förbjudet annars.

Så ja, jag är inte bättre själv.

Nu längtar jag tillbaka till strikt lchf!
Bort med hungern, sockersug, illamående, blodsockerfall!!..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar