lördag 29 december 2012

Fyra dagar..

Kvar!! Till inskolning !
Jag vet fortfarande inte om jag kommit in på skolan, irriterande.
Nu börjar det bli nervöst på riktigt. Både med dagis och förskola. Om allt går som planerat väntar en ny spännande vardag.
Det är med blandade känslor detta, men jag känner mig helt klart redo.

Jag tror första veckan på dagiset kommer gå som en dans. Neo är så trygg i sig själv så han kommer nog ta för sig där :)
Men, när det kommer till att jag ska lämna honom...! Det går ju bra hos mormor och farmor och farfar. Men hos någon helt okänd?!

Jag ska dessutom börja träna på gym! Yes!!! Det har jag inte gjort på 8 år!
Det ska bli sjukt spännande ! Vi är många som går/ska börja på filborna arena så det kommer nog blir riktigt kul :)

Bilder från de senaste dagarna.

Haft mys med tjejerna.
Lång promenad i pålsjö med mamma, Asta, Patrik, barnen och hundarna.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar