lördag 22 december 2012

Feber & förkylning

Som jag skrev senast hade vi fått vinterkräksjukan... Neo hade bara varit fri från febern i två dagar innan vi blev sjuka alla tre.
Sen kom förkylningen som ett brev på posten, den slog ut mig totalt i tisdag ... Harregud! På onsdagen bryter den ut på Neo och självklart kom febern på torsdagen. Efter att ha varit frisk i 4 dagar... Han hade ingen feber på dagen idag så förhoppningsvis är den borta imorgon! Men innan han somnade hade han 39,0.

I onsdags hade vi vår allra sista träff med mammagruppen. Nä, jag skojar!
Men det är vår sista som mammalediga!!!!
En gång i veckan, sen januari månad har vi träffats MINST en gång i veckan, från ca 10.00-16.00. Pratat om allt, barnen, männen, hemmet.. En gång i månaden har de varit här hemma, jag har bjudit på middag, efterätt och massa kaffe. Jag har verkligen vuxit i köket sen dess !!
Tre av killarna kommer gå på samma förskola så de kommer ju fortsätta "leka ihop". Vi ska försöka boka in en träff en gång i månaden så vi kan hålla kontakten nu när jobb och allt drar igång.
Klart vi kommer hålla kontakten!! De lät fel!!

Jag har även hunnit passa melvin för första gången. Vilket inte va så lätt när de visade sig att båda barnen hade feber! Haha! Melvin va go och glad med Neo vart så gnällig och ville bara ligga i soffan med mig. Men det gick!! Haha! Nästa gång ska barnen va friska! :)



Nu är fina Sara hemma på jullov så det blir massor med mys med henne :)

Neo har börjat känna och klämma på klapparna :)

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar