måndag 3 december 2012

Perfekt helg!

Vilken fantastisk helg!
I lördags va det födelsedagsmiddag för Sara & Filippa. Alla tjejerna gick all in och kvällen kunde inte varit bättre :)
Roligt att höra att jag är precis som vanligt trots att jag är mamma. Jag får så mycket beröm om att jag inte blivit sådär "tråkig" som många andra faktiskt blir när de skaffar barn.
Man kan vara ansvarsfull ändå.
Jag dricker aldrig ihop med Neo. Men lämnar jag bort honom så är det klart att jag kan släppa loss :) på söndagen mådde jag helt OK förutom en djävulsk huvudvärk!!
Fyfasiken va roligt vi hade tjejer !!

På söndag vart det massa mys & jag åt på utposten !
Nu är det detox efter all onyttig mat&dryck !
Denna måndagsmorgon startade med sovmorgon ändå till 07.30?!!vad hände där neo??























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar