söndag 24 maj 2015

Bara en liten sak till

Varför i hela friden får man kritik för att man väljer att avstå godis när det är vetenskapligt bevisat att det skadar våra barn?! 

Fick en del påhopp efter gårdagens inlägg, något jag delvis va beredd på eftersom det rör det finaste vi har, våra barn. 

Det verkar som det är mer okej att ge lite lördagsgodis, läsk och saft än att göra så som vi gör. Jag menar jag fick mer kritik för att vi avstår.

Tråkigt med personliga påhopp eftersom jag inte riktade inlägget mot någon speciell utan väldigt många (de flesta) i vårt umgänge faktiskt ger sina barn godis. 

Fick även höra att jag verkar tro jag är perfekt..trots jag skrev att ALLA GÖR DET SOM KÄNNS RÄTT FÖR DEM. Vi gör vad vi tror är bäst för våra barn. 

Trots all kritik har det i alla fall inte fått mig att tänka om, jag är ännu mer säker på min sak. Punkt  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar