torsdag 30 juli 2015

Nu har snart hela sommaren gått ..

Juli har inneburit sämsta vädret på år och dar. Kan väl inte riktigt komma ihåg att de regnat så mycket men det är ju svinkallt!! 13 grader mitt på dagen är fan ingen sommar. Många är det som är bittra...även jag. Tur man va i Spanien i maj så man fortfarande kan njuta lite av det. Man slapp gå blek hela sommaren i alla fall. 

Vi har besökt tosselilla med kompisen Milo. 


Därefter hann jag och barnen med EN stranddag innan det blev kallare igen. 
Lekplatshäng i stickade kläder har vi också gjort flera gånger. 

Även ihopa med kompisar !

Vi packade in oss i bilen och körde till Örebro och övernattade i två nätter hemma hos gammelfarfar. 

Vi åkte sedan vidare upp till Stockholm tillsammans med farmor och farfar. 
Vi bodde på en riktigt mysig camping i waxholm. 

Shoppade och gjorde stan i två dagar! 
Åkte sedan hem och packade om resväskan för egentid i Göteborg med My ' Stefan. 
Lisseberg och resturangbesök och alldeles för mycket vin, för min skull. 

Igår var det är kärt återseende med hela kollektivet och barnen slog rekord och var utan varandra i 3 veckor! 
Den lyckan när de såg varandra igen alltså... Inte bara pojkarna utan även flickorna. 

Nu har vi en halv veckas semester kvar hela familjen. 
Nästa vecka är min sista "mammaledighets vecka" för måndag den 10:e är det planeringsdag på jobbet och på torsdagen börjar inskolningen för barnen. Ren och skär ångest men det tar vi i ett annat inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar