tisdag 13 maj 2014

Jobbig känsla..

Ni har väl alla haft restlesslegs? Jag har den känslan fast i hela kroppen. 
Att sitta rakt upp och ner vid köksbordet ger mig en panikkänsla. Det kryper i hela kroppen, man kan inte sitta still. Det gör inte ont utan det är en konstig känsla utav svullnad och rastlös kropp?! 

Får numera sitta/ligga i soffan och plugga för det är knappt att jag står ut under frukosten att sitta vid köksbordet. Värst är det på morgonen och dagen. 

Exakt samma jobbiga känsla i skolbänken. Trots att jag bara går i skolan tis & torsdag morgon så vill jag avsluta kursen NU! 

Imorgon går vi in i vecka 36! 35 dagar till BF. Men jag föder gärna lite tidigare ... Åh, typiskt jag som lovade mig själv att tänka BF två veckor senare än utsatt BF,  så att väntan inte blir så olidlig. 
Nu kan jag inte sluta tänka på att få igång det två veckor innan BF :O 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar