onsdag 6 februari 2013

Träning

Jaha, då har man äntligen skaffat ett kort på filborna arena.
Jag som aldrig trodde att jag skulle kunna ta det på allvar eller tycka om när det blir jobbigt och bränner i musklerna!
Men jo då! Och jag tar det på så stort allvar att jag drömmer om träning varje natt, hela nätterna. Otroligt jobbigt måste jag säga. Planerar liksom i drömmer hur jag ska träna ..
Så min tanke är inte att bara träna "för att må bra", jag vill bygga.. Nä, inte sådär så man hejjar till utan bara så det är snyggt !

Men, problemet är att jag är så okunnig när det kommer till träning. Jag vet inte riktigt hur jag ska träna, framförallt om man gör rätt..

Jag har tränat med Sara, Lollo & Vickan. Alla kör på sitt sett och jag gillar alla tre. Ska bli kul när man hittar "eget". Är beroende av att träna med någon som kan lite än så länge.. Annars hade det inte blivit seriöst för fem öre.

Men, jag lovar att dela med mig av min tärning. Finns väl fler som mig? Som inte alls vet hur man ska göra på gymmet i början?

Min tanke är att träna i gymmet tre gånger i veckan. Utöver det så kör jag lite konditions pass som typ body combat, rnb mfl.

Tar tacksamt emot all hjälp jag kan få!!




1 kommentar:

  1. Haha blev kanske inte jätte seriöst idag heller fastän du tränade med mig? :P Nästa gång kör vi hela mitt vanliga pass på gymmet, då kommer det bränna i musklerna! :)

    SvaraRadera