fredag 8 februari 2013

Lite planering

Jag hann ju tyvärr inte klart med min utbildning till USK innan Neo föddes. Jag hade ca fyra månader kvar utav min utbildning.
Nu är de tydligen byggt på utbildningen så jag har 800 poäng kvar !!
Men det är inget fel med det.. Men, hur svårt ska de vara att komma in på skolan?! Jag räknade med att komma in direkt, som de lovat mig. Men ikke.
I början på nästa vecka tror jag beskedet kommer ifall jag kommit in på skolan.
Jag är sjukt nervös. Mycket hänger på att jag kommer in ny. Pengar, dagis..

Jag har börjat fundera på om jag inte ska plugga flex eller på distans. Frågan är om man kan göra de via lernia?!
Folk är ju helt inkompetenta! Jag skickar från den ena till den andra utan att någon verkar kunna hjälpa mig.
På måndag ska jag ner till lärcentrum, igen..

En annan liten idé vi fick ikväll va körkort. Det är kanske hög tid nu?
Med jobb & dagis så krävs detta för att det ska fungera.
Så, jag ska faktiskt kolla upp intensivkurs och om allt går som det ska, kanske jag börjar redan på måndag?!

Tänk vad skönt med körkort!!!!

Jag vill bara komma igång med skolan, CSN, jobb... Så livet liksom kommer igång
Istället för att stå still.

De va allt ..








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar