söndag 7 oktober 2012

Söndagar är bloggarnas vilodag!
Det är typ ingen som uppdaterar sina bloggar, därför gör jag det :)

Jag funderar, hur vill jag göra med bloggen? Jag orkar inte blogga varje dag, varje minut om allt jag gör.
Samtidigt så är det förbaskat kul att gå tillbaka och läsa vad jag gjorde en måndag när Neo va 4 månader, för det har jag glömt och förträngt.

Jag använder mig utav bloglovin, jag följer 16 bloggar där.
Jag vill blogga om sånt som jag tycker är roligt att läsa.
Men, följer man två kändisar så är det svårt att efterlikna deras liv ;)
Sen har vi de som brinner för sin träning, och ibland är det som arabiskas för mig.
& jag har börjat följa en fantastisk matblogg men varken lagar eller bakar något speciellt så det kan jag inte heller efterlikna.
Jag älskar att läsa om barn, helst små.
Därför bloggar jag även om detta, som för vissa av er kanske inte är ett dugg intressant. Men visst är det konstigt, att man trots det inte kan sluta följa personen som man följt så länge?

Typ som mina hundbloggar, min blogg bestod också av hundar, hundar och hundar förut. Men nu tycker jag det är lika intressant att läsa vilken promenad de har varit på idag och diverse bilder från olika profiler på hunden.

& missförstå mig inte, för 1,5 år sen var jag likadan ;)
& mina hundar betyder fortfarande lika mycket för mig, men dem är inte allt längre!
De får fortfarande långa promenader nästan varje dag, nya leksaker och hundben :)


Fan va luddigt allt blev.

Missförstå mig inte, jag älskar att läsa alla era bloggar.

Försöker bara tänka ut hur jag vill blogga :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar