måndag 8 oktober 2012

Mammagrupp

Jag är så glad att jag har hamnat i en sån fantastiskt mammagrupp!
Jag vet inte vad jag hade gjort utan mina mammor!

Det är inte samma sak att prata med folk som inte "är i det" här med småbarn. De som kommit över "blöje-åldern" kommer bara ihåg hälften från när deras barn va riktigt små. Och våra föräldrar, ja de har glömt de mesta :)

Jag längtar efter mina mammor varje vecka, våra träffar och alla pojkar.

Jag älskar hur vi kan komma med tips och kritik till varandra utan att någon tar illa vid sig. Här blir det aldrig tjafs eller att någon går tillsvars.

Hur ska jag klara mig utan mina mammor när vi börjar jobba/plugga? SJÄLVKLART ska vi ses, men kanske inte en gång i veckan :(

Ja, imorgon är det dags.

Skänker en kram till vår ena mamma och familj!

1 kommentar: