torsdag 10 januari 2013

Inskolning och skola!

Inskolningen går jätte bra. Igår lämnade vi killarna 09.40-12.00. De hade nog alla blivit ledsna direkt efter fruktstunden (vi gick mitt i) och de slutade med att de klädde på alla barnen och gick en promenad i deras coola vagnar! Alla våra killar hade somnat lutandes mot varande <3 de sov 20 minuter sen va de glada :) de hade alla ätit jätte bra :)
Vid 12 när vi kom tillbaka va de trötta, trots detta somnade Neo först kl 13.00 där hemma.

Och han har börjat vakna 05.15-05.30, alldeles för tidigt !!

Ja, sen va det de där med min skola!! JH har verkligen hoppats in i det sista att bag skulle komma med nu den 28 januari. Men ikke! Jag kom inte in!! Får söka till februari istället ..
Som tur är så har jag fler namnsdagar så jag kan är helt enkelt mammaledig 2,5 till om det behövs! Sen mååååste jag komma in!! Vill ju vara färdig när alla sommarvikarier ska in på arbetet så man kan börja jobba! Nåja, saker blir inte alltid som man tänkt sig.



Idag ska vi vara barnvakt åt kusinen savannah. & inskola Neo :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar